Jak zarządzać komentarzami w WordPress

Jak zarządzać komentarzami w WordPress: instrukcje, jak używać narzędzi do zarządzania i zatwierdzania komentarzy, aby automatycznie identyfikować i usuwać spam.

Jak zarządzać komentarzami w WordPress

Do czego służą komentarze?

WordPress pozwala ustawić komentarze (odpowiedzi) na wpisy na Twojej stronie. Komentarze są używane przez odwiedzających witrynę do odpowiadania na wpisy i inne artykuły. Dzięki tym odpowiedziom goście mogą omówić temat. Komentarze służą również do tworzenia interakcji między Tobą a użytkownikami witryny.

Lista komentarzy

Jeśli chcesz zobaczyć listę wszystkich odpowiedzi, wyszukaj możliwość Komentarze w Administracji WordPress. Kliknij, aby przejść do listy wszystkich komentarzy, które są obecne w Twojej witrynie.

WordPress zoznam komentárov
Lista komentarzy
💡 Wskazówka:Wybór odpowiedniego hostingu ma kluczowe znaczenie dla szybkiej ⏱ strony internetowej. Zalecam obstawianie sprawdzonej jakości ➡️ AttHost, Wedos lub Bluehost.

Filtrowanie komentarzy

Na górze listy znajdziesz linki do filtrowania odpowiedzi odwiedzających. Możesz wybrać komentarze do wyświetlenia: wszystkie, oczekujące, zatwierdzone, spam lub komentarze znajdujące się w koszu. Możesz również filtrować odpowiedzi odwiedzających za pomocą opcji Filtr. Możesz wyszukać konkretne odpowiedzi w oknie Szukaj w komentarzach.

💡 Wskazówka dotycząca motywów: Z motywów premium mam dobre doświadczenia z motywami Divi, Avada i Kreator Stron Elementor.

Jak zarządzać komentarzami w WordPress

Po przejściu do określonej linii odpowiedzi użytkownika na liście komentarzy zobaczysz linki do kilku funkcji. Użyj tych funkcji do zarządzania komentarzami na swojej stronie WordPress.

WordPress správa komentárov
Zarządzanie komentarzami

Odrzuć – ta funkcja umożliwia odrzucenie odpowiedzi użytkownika. Reakcja nie pojawi się więcej na stronie po akcji.

Odpowiedz – kliknięcie tej opcji otworzy okno, w którym napiszesz odpowiedź na komentarz.

Szybka edycja – tutaj edytujesz nazwę użytkownika, który pozostawił odpowiedź, jego adres e-mail lub adres URL, a także sam komentarz.

Edytuj – oprócz informacji, które możesz edytować w Szybkiej edycji, możesz wybrać status komentarza oczekującego, zatwierdzonego lub spamu. Możesz także edytować datę i godzinę odpowiedzi.

Spam – za pomocą tej funkcji oznaczasz komentarz jako spam.

Zaniechać – wybierz tę opcję, aby przenieść reakcję do kosza. Te znajdujące się w koszu można przywrócić lub usunąć na zawsze.

W WordPress możesz oceniać i filtrować komentarze spamowe przez wtyczkę Akismet. Akismet jest instalowany w każdej nowej instalacji WordPress. Aby go użyć, wyszukaj Akismet na liście wtyczek i zaznacz pole wyboru Aktywuj.

Działania masowe

Aby wykonać tę samą akcję przy wielu komentarzach, użyj przycisku Działania masowe. Użyj pola wyboru, aby wybrać odpowiedzi, do których odnosi się wybrana akcja. Następnie kliknij Działania masowe. Tutaj możesz wybrać, co chcesz zrobić z wybranymi komentarzami: Odrzuć, Zatwierdź, Zaznacz jako spam lub Przenieś do kosza. Kliknij Zastosuj, aby wykonać akcję.

WordPress komentáre hromadné akcie
Działania masowe
💡 Chcesz szybszą ⏱ stronę? Szybkość witryny jest ważna zarówno dla odwiedzających, jak i dla SEO. Najlepsze wyniki uzyskałem dzięki wtyczce WP Rocket, którą gorąco polecam.
Czy ten artykuł był dla Ciebie pomocny? Wesprzyj mnie jego udostępnianiem. 👍

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here